سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 از کارآفرینانی که کار خود را شروع کرده اند از سخت ترین جنبه کسب و کارشان سوال کنید، مطمئنا آن ها چالش جذب و حفظ مشتری را سخترین آن‌ها به شما معرفی خواهند کرد. بله، بازاریابی یک کسب و کار جدید یا محصول می تواند وقت گیر، پر تلاش و پر هزینه باشد - چیزی که بسیاری از کارآفرینان آن را ندارند.

بسیاری از کسب و کارهای کوچک نیازی به تبلیغات و بازاریابی های لوکس و پر هزینه ندارند. با این حال، تعداد زیادی از روش های بازاریابی در دسترس برای کارآفرینان وجود دارد که نیازی نیست آنها را از طریق منابع ارزشمند سوزاندند تا این چالش زیر پای خود را ببندند و کسب و کارشان را متوقف کنند.به عنوان یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت راه اندازی یک فناوری رسانه، چندین اسرار مفید درباره نحوه کسب و کار شما را به صورت رایگان به شما می آموزم:

 1. آگاهی محلی را ایجاد کنید.

دریافت پوشش در مقالات محلی، مجلات تجاری و وب سایت ها می تواند تا حد زیادی باعث افزایش اعتبار نام شما و آموزش مردم در مورد کسب و کار شما شود. در حالی که بسیاری از کسب و کارهای در حال رشد در نقاط حساس رقابت ممکن است مایل به استفاده از ارتباطات گران قیمت باشند، برند سازی یک کسب و کار کوچک می تواند با برخی از ارتباطات "خودتان" انجام شود.

با تحقیق در مورد نشریات و نویسندگانی که صنعت یا کسب و کار محلی را پوشش می دهند، شروع کنید. هنگامی که شما درک نویسندگان را که میخواهید به دست بیاورید و داستانهایی برای انتشار آنها بنویسند، در حوزه کسب و کار خود تمرکز کنید که علاقه آنها را به خود جلب کند.به عنوان مثال، اگر شما در کسب و کار ویجت هستید، توضیح دهید که کسب و کار ویجت شما تاثیری بر اقتصاد محلی یا صنعت شما دارد.

2. رهبری  و جذب مشارکت مشتری با بازاریابی ایمیل.

براساس نظرسنجی که اخیرا توسط Ascend2 انجام شده است، ایمیل به عنوان تاکتیک بازاریابی دیجیتال موثر است، که بهترین ROI را ارائه می دهد. ایجاد یک خبرنامه که اطلاعات به موقع در باره کسب و کار، تبلیغات ویژه یا نگاه داخلی در شرکت ارائه دهد به ساختن یک جامعه با مشتریان هدف کمک می کند و محصول و کسب و کار شما را در ذهن خود نگه می دارد.

کارآفرینان نیازی به استفاده از یک کارشناس یا مشاور بازاریابی ندارند تا بتوانند یک کمپین ایمیل ایجاد کنند. شما می توانید با سرویس های رایگان مانند MailChimp خود این کار را انجام دهید، که به صاحبان کسب و کارهای کوچک اجازه می دهد ایمیل های بازاریابی، پیام های خودکار و تبلیغات هدفمند را به مشتریان ارسال کنند. اگر میخواهید بیشتر شخصی سازی کنید و پیامهای یک به یک را بفرستید، از یک محصول رایگان جدید به نام Sidekick استفاده کنید که به صورت خودکار به شما اطلاع میدهد هنگامی که کسی ایمیل شما را ارسال میکند.

3. استفاده از رسانه های اجتماعی.

این سرویس رایگان و آسان برای شروع و ارائه یک شبکه عظیم از مشتریان بالقوه است. اطمینان حاصل کنید که روی  این سرویس بیش از حد تمرکز کنید. کانال های اجتماعی و اکانت های بهترین مشتریان خود را - از جمله فیس بوک، توییتر، پینترست، اینستاگرم، LinkedIn و پسر جدید Ello - شناسایی کنید.

هدف این است که مشتریان خود را با چیزی که مفید، جالب و قابل اشتراک گذاری است جذب کنید. شروع به کوچک شدن کنید، پست چند بار در هفته و یاد بگیرید که مخاطب شما کیست. هنگامی که درک کنید چه کسی مطالب خود را مصرف می کند و آنچه که آنها علاقه مند هست، می توانید تلاش های خود را شروع کنید.همچنین ابزارهایی مانند شرکت من Tack اجازه می دهد تا شما را به پستی که قبلا ایجاد کرده اید تبدیل کنید و آن را به یک آگهی آنلاین در خارج از شبکه اجتماعی تبدیل کنید - افزایش پست خود را افزایش دهید.


4. روی شانه های مشتریان خود ایستاده باشید.

مشتریان رضایتبخش می توانند بهترین ابزار بازاریابی کسب و کار باشند. از طریق PR، رسانه های اجتماعی و ایمیل، مشتریان از پیش موجود را فعال می کنند.به عنوان مثال، جابجایی کسب و کار و مشتری راضی به یک نویسنده می تواند برای هر دو طرف سودمند باشد. این تاکتیک به طور کلی منجر به یک داستان قانع کننده تر و ارتباط قوی بین شما و مشتری شما می شود. هنگامی که یک ارتش مشتری از سخنگویان دارید، بگذارید تجربیات مثبت را به اشتراک بگذارند و داستان شرکت خود را با شما شرح دهند.

بازاریابی یک کسب و کار کوچک یا جدید برای موفقیت شرکت ضروری است، اما لزوما به این معنی نیست که شما باید سرمایه ای بزرگ برای سرمایه گذاری در آن سرمایه گذاری کنید. کارآفرینان باهوش و کارآمد می توانند محصولات و خدماتی را پیدا کنند که می توانند به افزایشدید و کسب درآمد برای مشتری کمک کنند بدون صرف هزینه های سربار.






تاریخ : پنج شنبه 96/8/4 | 10:3 صبح | نویسنده : جویشگر | نظرات ()
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.